Design og CMS til dansk vidensvirksomhed

 

For en dansk international konsulentvirksomhed, har vi produceret et enkelt og konceptuelt website i 3 forskellige sprog.

Mediapoint har for virksomheden PDP udarbejdet helt ny digital identitet. Virksomheden befandt sig i en hastig vækstfase og stod med et ønske om at kunne ramme både danske og internationale kunder. PDP’s ønske var at skille sig ud fra andre i branchen og på en simpel og tydelig måde kommunikere hvordan deres koncept fungerer. I samarbejde med en ekstern virksomhedskonsulent blev den fremtidige strategi lagt og herefter integreret i websitet.

Se hele løsningen her

 

”Det var en øjenåbner hvor vigtig en god webplatform er på salgssiden - det skaber sammenhæng i salgsprocesserne, hvor vigtig viden kan overføres mellem virksomhed og kunder. Vi kan tydeligt kommunikere vores services til kunderne nu. Det letter salgsarbejdet betragteligt at websitet tydeligt kommunikerer virksomhedens budskab - specielt når det gælder nysalg. Websitet kan kobles op proaktivt mod salg og har således allerede få dage efter lanceringen, skabt resultater for virksomheden. Vi ser meget frem til det fremtidige udbytte af platformen. Jeg vil absolut anbefale at bruge Mediapoint til virksomheders digitale marketing.”
— Andreas Bruus, direktør for PDP A/S.